فاصله

فاصله

 

اگه فاصله افتاده    اگه من با خودم قهرم

تو کاری با دلم کردی  که فکرشم نمی کردم

چه آسون دل بریدی  از دلی که پای تو گیره

که از این بدترم باشی   واسه تو نفسش میره

نمی ترسم اگه گاهی  دعامون بی اثر میشه

همیشه لحظه ی آخر     خدا نزدیکتر میشه

تو رو دست خودش دادم     که از حالم خبر داره

که حتی از تو چشماشو     یه لحظه بر نمی داره

تو امید منی اما      داری از دست من می ری

با دستای خودت داری      همه هستیمو می گیری

دعا کردم تو رو بازم           با چشمی که نخوابیده

مگه می ذاره دلتنگی         مگه گریه امون میده

مریضم کرده تنهایی     ببین حالم پریشون

من اونقدر اشک می ریزم     که برگردی به این خونه

حسابش رفته از دستم            شبایی رو که بیدارم

شاید از گریه خوابم برد        درارو باز می ذارم

نمی ترسم اگه گاهی       دعامون بی اثر میشه

همیشه لحظه ی آخر        خدا نزدیکتر میشه

 





:: برچسب‌ها: فاصله , امید , هستی , اشک , دلتنگی ,
|
امتیاز مطلب : 56
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
نویسنده : فاطیما
تاریخ : 13 / 8 / 1390
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
pesar در تاریخ : 1390/8/13/5 - - گفته است :
سلام وبلاگ قشنگی دارین..مطالبش عالین خوشحال میشم به منم سر بزنین..منتظر حضور گرمتون هستم دوست عزیز





نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: