خدایا

خدایا

خدایا سرده این پایین از اون بالا تماشا کن

اگه میشه فقط گاهی بیا دست منو "ها" کن
خدایا سرده این پایین ببین دستامو میلرزه
دیگه حتی همه دنیا به این دوری نمی ارزه
بگو گاهی که دلتنگم از اون بالا تو میبینی
بگو گاهی که غمگینم تو هم دلتنگ و غمگینی
کسی اینجا نمیبینه که دنیا زیر چشماته
یه عمره یادمون رفته زمین دار مکافاته
خدایا وقت برگشتن یه کم با من مدارا کن
شنیدم گرمه آغوشت اگه میشه منم جا کن
 
نمیدونم این شعر از کیه ولی مال هرکی هست به نظر من فوق العاده قشنگه.
همیشه با خوندنش آرامش میگیرم.خدا رو نزدیک تر حس میکنم و حس میکنم داره صدامو میشنوه

خدا جونم خیلی دوست دارم.قول میدی هیچ وقت تنهام نذاری...؟

 





:: برچسب‌ها: خدایا , دلتنگم , سرده , زمین , مدارا , گرم , آغوش ,
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
نویسنده : فاطیما
تاریخ : 25 / 9 / 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
بيا تو كل در تاریخ : 1391/10/1/5 - - گفته است :
سلام دوست داشتين اينجا عضو بشين گفتگو و كل كل و سرگرمي

http://bia2kal.ir/forum/


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: