زندگی

زندگی

زندگی

 

             زندگي دفتري از خاطره است

                       يك نفر در دل شب ، يك نفر در دل خاك

                            يك نفر همدم خوشبختي هاست ، يك نفر همسفر سختي هاست

                                                   چشم تا باز كنيم عمرمان مي گذرد ، ما همه همسفريم

                     زندگي زيباست

 

                     زشتي هاي آن تقصير ماست

 

                           در مسيرش هرچه نازيباست آن تدبير ماست

 

                              زندگی آب روانی است روان می گذرد

 

                                                           آنچه تقدیر من و توست همان می گذرد

 





:: برچسب‌ها: زندگی , شب , آب روان ,
|
امتیاز مطلب : 42
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
نویسنده : فاطیما
تاریخ : 10 / 8 / 1390
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
نادر در تاریخ : 1390/8/12/4 - - گفته است :
شنبه روز بدی بود، روز بی حوصلگی

وقت خوبی که می شد غزل تازه بگی

صبح یکشنبه ی من ، جدول نیمه تموم
...
همه خونه هاش سیاه، روی خونه جغد شوم


صفحه ی کهنه ی یادداشت های من

صبح دوشنبه روز میلاد منه،

اما شعر تو میگه که چشم من تو نخ ابره که بارون بزنه

آخ اگه بارون بزنه ، آخ اگه بارون بزنه

غروب سه شنبه خاکستری بود

همه انگار نوک کوه رفته بودن

به خودم هی زدم از اینجا برو

اما موش خورده شناسنامه ی من

عصر چهارشنبه ی من، عصر خوشبختی ما

فصل گندیدن من ، فصل جون سختی ما

روز پنجشنبه اومد

مثل سقاهک پیر ، رو نوکش یه چیکه آب

گفت به من بگیر بگیر

جمعه حرف تازه ای برام نداشت

هر چی بود پیش تر از اینها گفته بود


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: